Drusilla Doorjé mensen juiste plek

De juiste mensen op de juiste plek

Verbindingen maken, bruggen slaan en zorgen dat medewerkers op hun plek zitten. Daar zet Drusilla zich elke dag voor in bij Yarden.

Mijn eerste vraag als mensen bij Yarden solliciteren is: wat kom je brengen? Waarom kies je voor ons? We zijn niet ‘zomaar’ een verzekeraar of ‘gewoon’ een uitvaartorganisatie. Yarden is een familie. Wil jij daar deel van uit maken? Elke dag zetten we ons volop in om mensen een waardig afscheid te geven. Dat vereist oog voor details en het vermogen om secuur te werken.

Werkplezier

Maar werken bij Yarden betekent óók: op je plek zitten. Dat er werkplezier is. En dat belang wordt alleen maar groter, aangezien de wereld in rap tempo verandert en digitaliseert. Een papieren polisblad is niet meer van deze tijd, een batterij aan callcentermedewerkers evenmin. Veranderingen waar ook Yarden in moet meegaan.

Persoonlijk aspect

Zodoende hebben we in 2017 keihard gewerkt aan ons nieuwe online klantenportaal: Mijn Yarden. Hier kunnen klanten op elk gewenst moment zélf hun polis inzien, evenals hun gegevens en andere belangrijke zaken wijzigen. Ook zijn we in 2017 druk bezig geweest met de ontwikkeling van onze Virtuele Assistent, die dit jaar in mei aan het werk is gegaan op de website.

De komende tijd wordt er dus flink in het online domein geïnvesteerd. Maar dat betekent niet dat we geen oog meer hebben voor het persoonlijke aspect. Integendeel! Juist nu is het belangrijk ons te blijven onderscheiden in het contact met klanten. Blijven investeren in onze medewerkers is daarbij essentieel. Zo zijn we vorig jaar gestart met het project ‘Medewerker van de toekomst’. Hier draait het om vragen als: waar haal je energie uit? Wat is je kracht? Waar zou je jezelf nog in willen ontwikkelen? Oftewel: de juiste mensen op de juiste plek. En het mooie is: daar profiteert iedereen van. Want een gelukkige medewerker zorgt voor een tevreden klant.

Mooi en dankbaar werk

Ook bij mezelf check ik geregeld of ik nog wel voldoening uit mijn werk haal. Zit ik op mijn plek? Want als ik zelf niet happy ben, kan ik dat ook niet van anderen vragen. Gelukkig kan ik die vraag nog altijd met ‘ja’ beantwoorden. Het is en blijft heel mooi en dankbaar werk om een bijdrage te leveren aan de laatste reis van iemand. Ik heb Yarden in de loop der jaren in mijn hart gesloten en voel me zeer verbonden met de organisatie. Dat gevoel gun ik anderen ook.

Drusilla Doorjé is manager Operations bij Yarden.

Lees meer inspirende verhalen over betekenisvol ondernemen in ons Klantverslag.

0 Reacties

Geef uw reactie

Uw persoonlijke gegevens worden niet gebruikt voor commerciële doeleinden en ook niet doorgegeven aan derde partijen.

Cookie-instellingen