Veelgestelde vragen

3
Verfijn het onderwerp
3
Verfijn het onderwerp
terug
Over mijn verzekering
3
Verfijn het onderwerp
4
Wat is uw vraag over 'Suggesties/vragen/opmerkingen'?
terug
Suggesties/vragen/opmerkingen
  • Hoe kan ik een klacht indienen?

    Wij willen u zo goed mogelijk van dienst zijn, maar het kan zijn dat wij niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. U kunt dat bij ons te kennen geven via een klacht.

    Na ontvangst van uw klacht proberen wij binnen 48 uur contact met u op te nemen om uw klacht te bespreken en samen met u tot een oplossing te komen. Het is voor ons belangrijk dat u met deze oplossing tevreden bent.

    Wij streven ernaar uw klacht binnen 14 dagen volledig te hebben afgehandeld. Mocht dit toch meer tijd in beslag nemen, dan brengen we u op de hoogte over de voortgang.
  • Hoe kan ik een compliment geven?
Niet gevonden wat u zocht?
Vraag het onze virtuele assistent.
Stel uw vraag