Klanttevredenheid
Onze dienstverlening draait om u en we hanteren strenge kwaliteitsnormen voor alles wat we doen. We luisteren naar onze klanten en gebruiken uw reactie(s) om onze dienstverlening continu te verbeteren. Dat ziet u terug in onze begrijpelijke diensten en producten op maat.
Klanttevredenheidsonderzoek
Elk jaar doet het Verbond van Verzekeraars een groot tevredenheidsonderzoek onder klanten van 24 levensverzekeraars. In 2014 werd onze dienstverlening gemiddeld met een 7,1 beoordeeld.
Verzekeraars in Beeld
Hoe u onze dienstverlening ervaart vinden wij belangrijk. Daarom nemen wij deel aan de Klantmonitor, een onderzoek naar klanttevredenheid en voortaan genaamd Verzekeraars in Beeld. De resultaten uit dit onderzoek delen wij natuurlijk ook graag met u.
Met uw mening verbeteren wij onze diensten
Wilt u ook uw mening geven over onze dienstverlening, zodat wij onze service en diensten daarmee kunnen verbeteren? Dit kan via Trustpilot; een onafhankelijke website waar consumenten de dienstverlening en klantenservice van organisaties kunnen beoordelen
Begrijpelijk communiceren
We doen ons best in begrijpelijke taal te comemuniceren en onnodig ingewikkelde vaktermen te voorkomen. Online, telefonisch, in alle correspondentie en in persoonlijke gesprekken. Is iets toch niet helemaal duidelijk of heeft u ergens vragen over? Neem dan gerust contact met ons op. We helpeen u graag.
Wijzer in Geldzaken
Dit initiatief vertegenwoordigt 45 organisaties en heeft als doel het financiƫle inzicht van consumenten te vergroten. Op wijzeringeldzaken.nl vindt u ook meer informatie over verzekeringen bij overlijden, zoals uitvaartverzekeringen.

Uitvaartverzekering
DELA helpt u graag verder aan een passende uitvaartverzekering. Sluit eenvoudig online een uitvaartverzekering naar wens af.