Klantverslag 2015: Hoe wilt u herinnerd worden?

27 juni 2016
Het centrale thema van het klantverslag 2015 is herinneren. Verschillende mensen vertellen hoe zij na hun dood herinnerd willen worden. Naast hun verhalen, blikt Yarden in het klantverslag terug op 2015.
Victoria vertelt haar verhaal

In klantverslag over 2015 legt de uitvaartorganisatie verantwoording af over hoe zij invulling geeft aan haar belofte dat een goed afscheid je verder helpt. Het centrale thema van het klantverslag is herinneren. Verschillende mensen vertellen hoe zij na hun dood herinnerd willen worden. Naast hun verhalen, blikt Yarden in het klantverslag terug op 2015. De organisatie speelt open kaart over wat er goed ging in 2015, maar ook over wat zij beter had moeten doen en wat haar toegevoegde waarde is.

Klantverslag kern bedrijf

Ron Bavelaar, directievoorzitter van Yarden: ‘Klanten en leden van Vereniging Yarden zijn de bestaansreden van onze organisatie. In ons klantverslag leggen wij verantwoording af over ons handelen. Daarbij is het belangrijk om transparant te zijn en moet je zowel de goede als de minder goede zaken durven benoemen. We laten zien wat we voor onze klanten hebben gedaan maar tonen ook van welke fouten we hebben geleerd.’

Klantverslag spiegel voor organisatie

Het klantverslag is het resultaat van de samenwerking tussen verschillende disciplines binnen Yarden en leidt tot boeiende discussies. Bavelaar: ‘Iedereen is betrokken. De interne discussies over wat je wel en niet in een klantverslag moet opnemen, zijn voor een bedrijf heel waardevol. Een klantverslag is een spiegel voor een organisatie en helpt je om allerlei issues helder te krijgen. Pas dan maak je ze bespreekbaar en kunnen ze worden opgelost.’

Doodgewoon herinneren

Iedereen wil na zijn dood op een andere manier herinnerd worden. Het is daarom van belang dat mensen met hun dierbaren praten over hoe zij graag herinnerd willen worden en hoe zij hun dierbaren willen blijven herdenken. Alleen zo kun je omgaan met verlies en goed afscheid nemen. Daarom besteedt Yarden in het klantverslag aandacht aan dit belangrijke thema en laat mensen hun persoonlijke en inspirerende herinneringswensen delen.

Lees het klantverslag online


Uitvaart regelen met een uitvaartverzorger

Kunnen wij u helpen?

U kunt met al uw vragen over afscheid bij ons terecht.

We zijn dagelijks open van 8.00 - 21.00 uur.

Bel gratis 0800 1292

Neem contact op

Orchidee uitvaart bloemen Yarden

Over Yarden

Yarden is dé afscheidsspecialist met een groot aantal uitvaartcentra, crematoria, begraafplaatsen, professionele Yarden uitvaartverzorgers en franchisenemers.

Lees over Yarden

Hulp nodig?

Hulp nodig?

Behoefte aan informatie?

Neem gratis contact met ons op:

0800 1292
Maandag t/m zondag van 8.00 tot 21.00 uur
Bel mij terug08.00-21.00 (ma t/m zo)
Chat online08.00-21.00 (ma t/m zo)

WhatsApp met ons08.00-21.00 uur (ma t/m zo)

Behoefte aan advies?

Neem contact op voor een persoonlijk adviesgesprek

Adviseur Yarden
Onafhankelijke adviseur