Yarden publiceert klantverslag 2018
Zoveel mensen, zoveel wensen. Diversiteit is de rode draad in het klantverslag 2018 van Yarden, dat nu online staat. Voor het eerst is het klantverslag alleen digitaal beschikbaar. In het kader van duurzaamheid, heeft Yarden ervoor gekozen geen papieren versie uit te geven.
Yarden brengt ieder jaar een klantverslag uit: een terugblik op het vorige jaar met voorbeelden hoe de medewerkers en vrijwilligers zich elke dag met hart en ziel inzetten voor de klanten. In het klantverslag legt Yarden tevens verantwoording af voor de dienstverlening in het afgelopen jaar. Wat ging er goed, wat kan er beter, en wat hebben we ervan geleerd?
Alleen digitaal
Omdat Yarden graag bijdraagt aan een duurzame samenleving, kiest de uitvaartorganisatie er dit jaar voor om geen 'papieren' versie van het klantverslag uit te brengen, maar in plaats daarvan een interactieve, digitale versie die ook goed leesbaar is op mobiel of iPad.
Betekenisvol ondernemen
In ons dagelijks werk, denkt Yarden niet alleen aan nu, maar ook aan de toekomst. Daarom nemen we onze maatschappelijke verantwoordelijkheid en houden we rekening met mens, dier en milieu. In woorden én daden. In het klantverslag leest u daarvan een aantal prachtige voorbeelden.
Lees hier het Yarden klantverslag 2018

Heeft u vragen?
Kijk eens op de pagina veelgestelde vragen. Hier hebben we voor u een selectie van vragen over diverse onderwerpen verzameld en beantwoord.

Over Yarden
Yarden is dé afscheidsspecialist met een groot aantal uitvaartcentra, crematoria, begraafplaatsen, professionele Yarden uitvaartverzorgers en franchisenemers.