Yarden behaalt opnieuw Gouden Oor Erkenning

26 oktober 2016
Uitvaartorganisatie Yarden heeft voor de tweede keer de Gouden Oor Erkenning behaald voor de manier waarop zij omgaat met klantsignalen.
Met de Gouden Oor Erkenning laat Yarden zien dat ze luistert naar en gehoor geeft aan klanten.

Signalen van klanten leidend in organisatiestrategie

Yarden behoudt hiermee haar eerdere erkenning uit 2013 en laat een verdere verbetering zien van het luisteren naar haar klanten en het effectief handelen op basis van hun feedback.

Klantgevoeligheid

Hein Dekker, teamleider audits van Vedas Quality: ‘Na de audit van vorig jaar waren wij al bijzonder onder de indruk van de klantgevoeligheid van Yarden. Dit jaar is ons auditteam opnieuw verrast door de toename van de betrokkenheid van medewerkers. Onlangs verscherpte de Stichting Gouden Oor haar richtlijnen, maar desondanks liet Yarden een aanzienlijke verbetering zien ten opzichte van de laatste audit en behaalde een score van 85%. Het is bijzonder om te merken hoe de consument een plek heeft in de organisatie en in de hoofden en harten van medewerkers. We treffen een organisatie die er alles aan doet om aan te sluiten op haar klanten, vanuit een sterke overtuiging dat een goed afscheid je verder helpt.’

Luisteren naar leden

Ron Bavelaar, directievoorzitter van Yarden: ‘Onze klanten zijn de bestaansreden van onze organisatie. Het is voor iedere organisatie van belang om het klantbelang op de eerste plaats te zetten. Wij willen onze prestaties blijven verbeteren en onze klanten positief verrassen met onze dienstverlening. Daar horen niet alleen goede communicatie en uitmuntende service bij, maar ook innovatieve producten die aansluiten op veranderende behoeftes. Wij betrekken nadrukkelijk onze klanten bij de ontwikkeling van nieuwe producten en diensten, bijvoorbeeld via klantpanels. Onze dienstverlening scherpen wij aan op basis van de feedback van onze klanten. Hier wordt uiteindelijk iedereen beter van.’

Over Stichting Gouden Oor

Stichting Gouden Oor beweegt organisaties te luisteren naar en gehoor te geven aan klanten om zo de relatie met hen te versterken en het lerend vermogen te bevorderen met als bedoeling duurzaam succesvoller te worden. Dat doet de Stichting onder meer via Gouden Oor Erkenningen op basis van de Gouden Oor Standaard, het uitreiken van Gouden Oor Awards als jaarlijkse juryprijs voor de meest klantgevoelige organisatie en door het organiseren van Gouden Oor Clinics rondom specifieke thema’s.


Uitvaart regelen met een uitvaartverzorger

Kunnen wij u helpen?

U kunt met al uw vragen over afscheid bij ons terecht.

We zijn dagelijks open van 8.00 - 21.00 uur.

Bel gratis 0800 1292

Neem contact op

Orchidee uitvaart bloemen Yarden

Over Yarden

Yarden is dé afscheidsspecialist met een groot aantal uitvaartcentra, crematoria, begraafplaatsen, professionele Yarden uitvaartverzorgers en franchisenemers.

Lees over Yarden

Hulp nodig?

Hulp nodig?

Behoefte aan informatie?

Neem gratis contact met ons op:

0800 1292
Maandag t/m zondag van 8.00 tot 21.00 uur
Bel mij terug08.00-21.00 (ma t/m zo)
Chat online08.00-21.00 (ma t/m zo)

WhatsApp met ons08.00-21.00 uur (ma t/m zo)

Behoefte aan advies?

Neem contact op voor een persoonlijk adviesgesprek

Adviseur Yarden
Onafhankelijke adviseur