Uitvaartverzekeringen

Doordat Yarden eigendom is van een vereniging staan betekenisvol ondernemen en betrokkenheid hoog in het vaandel. Vanuit die verantwoordelijkheid is De Mijn Laatste Wensen uitvaartverzekering ontwikkeld. Met deze verzekering willen wij een goed afscheid voor iedereen bereikbaar maken. En dat is meer dan het uitkeren van voldoende geld voor een uitvaart.

Mijn Laatste Wensen uitvaartverzekering

1 Mijn Laatste Wensen uitvaartverzekering

Veranderen uw uitvaartwensen? Dan kunt u deze verzekering eenvoudig aanpassen op ieder moment, uw leven lang. Met maximale flexibiliteit en vervroegde uitkering bij terminale ziekte.

De overheid trekt zich steeds verder terug als het gaat om zorg in de laatste levensfase. Mensen krijgen vaak alleen nog specialistische zorg en niet die extra zorg die nodig is om thuis te kunnen blijven wonen, zoals huishoudelijke hulp of persoonlijke verzorging. Mensen moeten meer zelf regelen en dus voor benodigde financiële middelen zorgen. De reden dat wij de Mijn Laatste Wensen uitvaartverzekering op de markt brachten is dat terminaal zieken graag zelf bepalen hoe zij de laatste fase ingaan. Wij bieden binnen deze verzekering de mogelijkheid aanvullende zorg in te kopen waarmee terminaal zieken langer thuis kunnen blijven wonen.

Naast de mogelijkheid van vroegtijdige uitkering bij terminale zieke, biedt Mijn Laatste Wensen uitvaartverzekering gratis kinderdekking tot eenentwintig jaar. Het is een bijzonder flexibele verzekering die meebeweegt met de veranderingen in iemands leven en kan op ieder moment worden aangepast. Van 100% naturasommen naar 100% kapitaal en ieder ander gewenste tussenliggende combinatie. Ook kan het verzekerd bedrag verhoogd of verlaagd worden en naar keuze wel of niet worden geïndexeerd. Klanten kunnen dit allemaal zelf aan passen, op ieder gewenst moment, via de servicegerichte online klantomgeving Mijn Yarden op yarden.nl.
Voorwaarden in 2018 omgezet in begrijpelijke taal

2 Voorwaarden in 2018 omgezet in begrijpelijke taal

Bij een verzekering horen algemene voorwaarden. Deze vaak ingewikkelde voorwaarden met kleine letters en onbegrijpelijke jargon wordt door klanten vaak ervaren als droge kost. Daarom hebben we speciaal voor onze klanten onze algemene voorwaarden bij de productlancering geschreven in heldere en begrijpelijke taal. Klantonderzoek toonde aan dat het nog beter kon. Vandaar dat we in 2018 onze voorwaarden nog verder hebben aangescherpt.
Introductie Virtuele Assistent (VA)

3 Introductie Virtuele Assistent (VA)

Digitale en menselijke dienstverlening vullen elkaar aan

Uit klantonderzoek blijkt dat consumenten zelf willen bepalen op welke manier en op welk moment ze contact opnemen met onze klantenservice. Ze zijn liever niet gebonden aan kantoortijden en willen het liefst nog dezelfde dag een antwoord. Met de introductie van onze intelligente virtuele hulp medio 2018 kunnen wij onze klanten nog beter en vooral sneller bedienen. De introductie van de VA is een belangrijke stap in onze digitale servicestrategie. Natuurlijk verliezen we het menselijke aspect van onze dienstverlening niet uit het oog. Door de komst van de VA kunnen onze medewerkers zich nog beter focussen op complexere vragen en in een persoonlijke benadering hun meerwaarde bewijzen aan onze klanten.
Advies op maat

4 Advies op maat

Een belangrijke ontwikkeling is de online distributie van uitvaartverzekeringen. Toch is er nog steeds een grote groep consumenten die behoefte heeft aan persoonlijk advies. Advies geven gebeurde tot voor kort via een persoonlijk gesprek bij mensen thuis. Vanaf medio 2018 geeft Yarden ook telefonisch advies over een uitvaartverzekering. Onze afdeling Teleservice bespreekt de huidige financiële situatie met de (potentiële) klant en geeft uitleg over onze verzekeringsmogelijkheden. Op basis daarvan ontvangt de (potentiële) klant direct een adviesrapport per e-mail. Hiermee is weer een belangrijke stap gezet in onze klantgerichtheid.