"Wij doen er alles aan om u


zo goed mogelijk van dienst te zijn"

"Wij doen er alles aan om u


zo goed mogelijk van dienst te zijn"

Complimenten en klachten

We willen graag weten of u tevreden bent over ons. Complimenten geven wij natuurlijk door aan onze medewerkers. En als zaken beter kunnen, horen we dat graag. U kunt uw feedback persoonlijk, telefonisch of per brief geven. Ook is dit online mogelijk via ons contactformulier.

Contact met Yarden

Als u contact opneemt met Yarden via het contactformulier, dan weet u zeker dat uw compliment, klacht, vraag of opmerking bij de juiste mensen terechtkomt. Als het nodig is, nemen we zo snel mogelijk contact met u op.

NEEM CONTACT OP MET YARDEN

Klachten

Wij willen u zo goed mogelijk van dienst zijn, maar het kan zijn dat wij niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. U kunt dat bij ons te kennen geven in de vorm van een klacht.

Graag leggen we u uit hoe onze klachtenprocedure werkt en welke mogelijkheden u daarin hebt, ook als u het niet eens bent met de door ons voorgestelde oplossing.

Na ontvangst van uw klacht proberen wij binnen 48 uur contact met u op te nemen om uw klacht te bespreken en samen met u tot een oplossing te komen.

Het is voor ons belangrijk dat u met de oplossing tevreden bent. Wij streven ernaar uw klacht binnen 14 dagen volledig te hebben afgehandeld. Mocht dit onverhoopt meer tijd in beslag nemen dan houden we u op de hoogte van de voortgang.

Als u het niet eens bent met de door ons voorgestelde oplossing, kunt u de klacht ook voorleggen aan de Stichting Klachteninstituut Uitvaartwezen of aan het KIFID, het Klachten Instituut Financiële Dienstverlening.

U kunt bij het KIFID terecht vanaf 8 weken nadat u de klacht voor het eerst bij Yarden heeft ingediend, of vanaf 6 werken nadat Yarden de klacht aan u heeft bevestigd. Het indienen van de klacht bij deze geschillencommissie kan tot 3 maanden na ontvangst van het door Yarden ingenomen standpunt. U bent overigens niet verplicht de klacht aan het KIFID voor te leggen. Verder heeft u altijd de mogelijkheid uw klacht aanhangig te maken bij de rechter.

Onafhankelijke klachteninstituten

We nemen elke klacht zeer serieus en gaan graag met u in gesprek. Als we er samen niet uitkomen, kunt u uw klacht doorgeven aan een van de klachteninstituten voor Verzekeringen of Uitvaartzorg.

Voor klachten over verzekeringen:

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid)

Postbus 93560
2509 AN Den Haag
www.kifid.nl

Voor klachten over uitvaartverzorging, crematoria en begraafplaatsen:

Stichting Klachteninstituut Uitvaartwezen

Postbus 92
5600 AB Eindhoven
www.ombudsmanuitvaartwezen.nl

Voor klachten over uw privacy

Natuurlijk helpen wij u ook graag verder als u klachten heeft over de verwerking van uw persoonsgegevens. Op grond van de privacywetgeving heeft u het recht om een klacht in te dienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens over onze verwerkingen van uw persoonsgegevens. Neem hiervoor contact op met de Autoriteit Persoonsgegevens.


Uitvaart regelen met een uitvaartverzorger

Heeft u vragen?

Kijk eens op de pagina veelgestelde vragen. Hier hebben we voor u een selectie van vragen over diverse onderwerpen verzameld en beantwoord.

Veelgestelde vragen

Orchidee uitvaart bloemen Yarden

Over Yarden

Yarden is dé afscheidsspecialist met een groot aantal uitvaartcentra, crematoria, begraafplaatsen, professionele Yarden uitvaartverzorgers en franchisenemers.

Lees over Yarden