Veelgestelde vragen

3
Verfijn het onderwerp
3
Verfijn het onderwerp
3
Verfijn het onderwerp
terug
Over mijn verzekering
4
Wat is uw vraag over 'Betaalachterstand'?
terug
Betaalachterstand
  • Ik loop achter met mijn betalingen, wat nu?

    In Mijn Yarden vindt u een overzicht van uw betalingen. Hier kunt u meteen uw achterstand voldoen. Een achterstand in uw premiebetaling van langer dan 56 dagen kan beëindiging van uw polis betekenen. 

    Als u nog geen Mijn Yarden account heeft kunt u deze snel en eenvoudig aanmaken

    Betaalde u uw jaarpremie altijd met een acceptgiro? Dan ontvangt u voortaan van Yarden een factuur via internet of de post.
  • Hoe kan ik zien wanneer ik mijn premie voor mijn uitvaartverzekering heb betaald?
Niet gevonden wat u zocht?
Vraag het onze virtuele assistent.
Stel uw vraag