Veelgestelde vragen

3
Verfijn het onderwerp
3
Verfijn het onderwerp
3
Verfijn het onderwerp
terug
Over mijn verzekering
4
Wat is uw vraag over 'Premie'?
terug
Premie
  • Wat is het rekeningnummer van Yarden?
  • Yarden heeft niet automatisch kunnen afschrijven, wat nu?
  • Kunnen jullie een overzicht sturen van alle betaalde en niet betaalde premie?

    Wij verwijzen u hiervoor door naar de Mijn Yarden omgeving.

  • Kan ik mijn premie op een andere dag in de maand laten afschrijven?
  • Waarom heb ik een bedrag teruggekregen?
  • Hoe kan ik zien wanneer ik mijn premie voor mijn uitvaartverzekering heb betaald?
  • Kan ik de factuur met i-Deallink (betaallink) opnieuw ontvangen?
  • Kan ik de betaalmethode van mijn premie wijzigen?
  • Op welke manieren kan ik mijn premie betalen?
  • Wat zijn distributiekosten? En waarom moet ik die betalen?