Veelgestelde vragen

3
Verfijn het onderwerp
3
Verfijn het onderwerp
3
Verfijn het onderwerp
terug
Over mijn verzekering
4
Wat is uw vraag over 'Premie'?
terug
Premie
  • Waarom heb ik een bedrag teruggekregen?
  • Kan ik mijn premie op een andere dag in de maand laten afschrijven?

    Neem telefonisch contact met ons op als u de incassodatum wil laten wijzigen. 

    U bereikt ons via ons gratis nummer 0800-1292 (dagelijks bereikbaar).
  • Kan ik de betaalmethode van mijn premie wijzigen?
  • Op welke manieren kan ik mijn premie betalen?
  • Hoe kan ik zien wanneer ik mijn premie voor mijn uitvaartverzekering heb betaald?
  • Wat is het rekeningnummer van Yarden?
  • Welk kenmerk kan ik vermelden bij een betaling?
  • Hoe kan ik zien of al mijn betalingen zijn binnengekomen
  • Kan ik de factuur met i-Deallink (betaallink) opnieuw ontvangen?
  • Yarden heeft niet automatisch kunnen afschrijven, wat nu?